18. nov. 2012

en liten trekning ... øreringer eller gavekort til deg :)

Jeg var så heldig å komme over noen utrolig vakre vinger i ren messing. 
Disse er florlette og har nydelige detaljer.

Jeg har nok til 3 par, 
et selges på nr9 i Sandefjord, 
et selges på julemarked 9. desember 
og et kan bli ditt.

Hvis du er så grei å lage et lite innlegg på bloggen din eller lage en liten 'annonse' for trekningen i sidefeltet på bloggen din er du med :)
Husk også å legge igjen en kommentar til meg under innlegget slik at jeg finner deg.

Har du ingen blogg, eller synes det er en uting med 'reklame' på bloggen din kan du selvsagt være med likevel :)) legg bare igjen en kommentar så er du med! 

Liker du ikke øreringene er du med i trekning om et gavekort på kr 200,- i butikken min på Epla, som du kan bruke når det passer deg. 

Jeg trekker en vinner søndag 2. desember.

Ønsker dere en fin Søndagskveld!

13 kommentarer:

  1. Ååååhhhhhh
    nydelige!
    Jeg ønsker denne meg :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  2. Kan dessverre ikke legge inn denne flotte og så originale ørestasen på noen blogg siden jeg ikke har noen, men jeg deler den med glede videre til alle FB-venner!

    SvarSlett
  3. Så koselig, takk for det Aase :)
    Edyta: hyggelig at du vil være med på trekning :)

    SvarSlett
  4. Si fiiine! Jeg kan godt tenke meg å være med på trekning!

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    ღ ღ ღ Blir gjerne med i trekningen.
    Lagt meg til som følger og deler siden på facebook veggen min.
    Har desverre ingen blogg. Ha en herlig uke! ღ ღ ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  6. Velkommen skal dere være, begge to :)

    SvarSlett
  7. Beklager at jeg ingen blogg har, men har delt konkurransen fra din FB til min egen.
    Vil gjerne bli med i trekningen av gavekortet, men øreringene er også så vakre, så er det lov å ikke bestemme seg, smil? Må jeg, så velger jeg nok gavekortet.

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Så nydelige- skal legge ut link på bloggen- og krysse fingre og tær for at jeg vinner;)

    SvarSlett
  9. Så hyggelig, tusen takk begge to :)) velkommen inn i trekningen!

    SvarSlett
  10. Nå har jeg laget en liten annonse på bloggen min for den nydelige ørepynten og tekningen :)

    SvarSlett
  11. Tuuuusen takk Maria :) veldig koselig at du er med!

    SvarSlett
  12. Nydelige, jeg er med :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this